Παράδοση προϊόντων
Η Animal φέρνει την παραγγελία στον χώρο σας με courier, χωρίς να χρεωθείτε μεταφορικά.
Οι παραγγελίες σας παραδίδονται τις εργάσιμες μέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) από τις 9 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα. Στην περίπτωση που δεν μπορέσετε να παραλάβετε εντός αυτού του χρονικού διαστήματος, μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημα courier της περιοχής σας, με την βοήθεια του κωδικού αποστολής που θα σας δώσουμε.
Στην περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας, ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει άμεσα στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δηλώσει για να βρούμε μαζί λύση για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.
Όλες οι παραγγελίες που γίνονται ηλεκτρονικά έως τις 18:00 επεξεργάζονται από εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Οι παραγγελίες χρειάζονται 2-5 εργάσιμες μέρες για να εκτελεστούν. Στην περίπτωση που τα προϊόντα που έχετε επιλέξει δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, η παραγγελία σας θα αποσταλεί την ημέρα που θα συλλεχθούν.
Εάν θέλετε η παραγγελία σας να παραδοθεί νωρίτερα, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.

Πολιτική επιστροφών
 Στην Animal θέλουμε να είστε ευχαριστημένοι με τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα, για το λόγο αυτό έχουμε εφαρμόσει μία εύκολη διαδικασία επιστροφής προϊόντων σύμφωνα με την υπάρχουσα νομοθεσία.
Στην περίπτωση που παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή γίνει κάποιο λάθος στην παραγγελία σας ή δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων που διαθέσατε. Αναλυτικά:
Για την επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος ή λανθασμένης παραγγελίας(παραλαβή διαφορετικού προϊόντος από αυτό που αγοράσατε), είναι απαραίτητο να πληρούνται τα παρακάτω:

  • Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Δεν γίνεται δεκτό προϊόν που δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν α. δεν πρέπει να έχει πλυθεί, β. δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί με οποιοδήποτε τρόπο, γ. πρέπει να έχει όλα τα ταμπελάκια του και δ. δεν πρέπει να έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το Animal.gr

Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.

 

Διαδικασία επιστροφής

  1. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τη διαδικασία επιστροφής προϊόντων.
  2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του στο info@animal.gr για να γίνει η αποδοχή της επιστροφής.
  3. Συσκευάστε το προϊόν για να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  4. Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στέλνοντας τα με την εταιρεία courier που σας έκανε την παράδοση, υπόψην του Τμήματος Επιστροφών Animal, Σαλαμίνος 4, 14123 Λυκόβρυση και τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν την Animal. – Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα επιβαρύνεται η εταιρία μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

Η διαδικασία επιστροφής προϊόντων διαρκεί κατά μέσο όρο 5 εργάσιμες μέρες.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210-2464000.

Εάν θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή, πατήστε εδώ. (à να οδηγεί σε άλλη σελίδα όπου θα βάλουμε το παρακάτω κείμενο)

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Δικαίωμα υπαναχώρησης

(βάσει του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε δυνάμει της Υ.Α. Ζ1/891/2013 -ΦΕΚ Β 2144/2013)

  • Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερώναπό την ημέρα παράδοσης του/των προϊόντων.
  • Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Θα σας διαβιβάσουμε χωρίς καθυστέρηση πάνω σε σταθερό μέσο (π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) επιβεβαίωση λήψης της υπαναχώρησής σας.
  • Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση πρέπει να επιστρέψετε το/τα προϊόντα στην κατάσταση που τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Το προϊόν πρέπει να μην έχει πλυθεί, να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, να έχει όλα τα ταμπελάκια του και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του ή εάν είναι κατεστραμμένο.  Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή (Animal)  χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Στην περίπτωση αυτή  επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος-δαπάνη επιστροφής των αγαθών.
  • Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία (Animal) για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  • Ομοίως,η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξεκαθώς και τα έξοδα παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά.
  • Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.
  • Εσείς φέρετε την ευθύνηγια τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών ως αποτέλεσμα  διαχείρισης τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους.