Προϊόντα -Διαθεσιμότητα
Όλα τα προϊόντα μας είναι άμεσα διαθέσιμα εκτός από αυτά που αναγράφονται ως SOLD OUT.
Σχεδόν το 90% των προϊόντων μας δεν μπορείτε να τα βρείτε αλλού , καθώς σχεδιάζονται και παράγονται αποκλειστικά για το animal.gr
Το animal.gr εχει και φυσικό κατάστημα στην Κάντζα!
Κάτω από κάθε προϊόν αναγράφεται ένα μεγεθολόγιο με διαστάσεις. Εμφανίζονται και κάποιες εικόνες με τις περιοχές που θα πρέπει να μετρήσετε για να είστε σίγουροι ότι θα είναι το ιδανικό μέγεθος για το κατοικίδιό σας. Κάθε προϊόν έχει διαφορετικό μεγεθολόγιο! Για παράδειγμα εάν ένα ρουχαλάκι κάνει στον σκύλο σας στο μέγεθος Μ, ένα άλλο ρουχαλάκι μπορεί να του κάνει στο μέγεθος S ή L.
Σε αρκετά είδη υπάρχουν μεγέθη και χρώματα. Όταν μπείτε στο μενού του προϊόντος, θα κληθείτε να επιλέξετε το αντίστοιχο χρώμα ή μέγεθος προτού προχωρήσετε. Εάν έχετε επιλέξει το μέγεθος ή/και το χρώμα όταν σας ζητείται και δεν μπορείτε ακόμα να το εντοπίσετε, καλέστε μας στο τηλέφωνο επικοινωνίας για να σας βοηθήσουμε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Καταχώρηση - Ακύρωση - Τροποποίηση - Εξέλιξη Παραγγελίας
Οι διαθέσιμοι τρόποι παραγγελίας είναι οι εξής:
- Online παραγγελία. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Έχοντας ήδη επιλέξει και βάλει στο καλάθι σας τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε, πατάτε πληρωμή και βάζετε τα στοιχεία παράδοσης , στη συνέχεια επιλέγετε τη μέθοδο πληρωμής και πατάτε ολοκλήρωση.
- Τηλεφωνική παραγγελία. Μπορείτε να μας καλέσετε στο 210-6624641, Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός αργιών) 9:00-17:00 και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα χαρεί να σας βοηθήσει στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας είτε ως επισκέπτης , είτε δημιουργώντας λογαριασμό. Εφόσον όμως δημιουργήσετε λογαριασμό, η διαδικασία της παραγγελίας γίνεται πιο γρήγορα κάθε φορά καθώς τα στοιχεία αποστολής είναι θα είναι ήδη αποθηκευμένα , θα μπορείτε να ελέγχετε και να επεξεργάζεστε εύκολα την παραγγελία σας από το ιστορικό παραγγελιών, ενώ θα λαμβάνετε ενημερώσεις για ειδικές προσφορές και εκπτώσεις μόνο για μέλη μας!
Μόλις καταχωρήσετε επιτυχώς την παραγγελία σας στο site μας, θα λάβετε αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης καθώς και μήνυμα στο viber στο κινητό που έχετε δηλώσει. Πατώντας στο κουμπί «Πορεία Παραγγελίας» μπορείτε να ενημερώνεστε διαρκώς για το στάδιο στο οποίο αυτή βρίσκεται. Τα στάδια είναι τα εξής:
- Yποβολή παραγγελίας. Έχει καταχωρηθεί επιτυχώς στο σύστημά μας και το αρμόδιο τμήμα θα την επεξεργαστεί ώστε να προχωρήσει. Την ίδια στιγμή θα λάβετε στο email & στο viber του κινητού που δηλώσατε την επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας σας.
- Συλλογή προϊόντων. Η παραγγελία σας είναι στο στάδιο συλλογής των προϊόντων που έχετε επιλέξει στο καλάθι σας.
- Έτοιμη να την παραλάβει ο courier. Τα προϊόντα έχουν συγκεντρωθεί και συσκευασθεί, η παραγγελία σας είναι έτοιμη και παραδίδεται στην εταιρεία courier για να δρομολογηθεί η αποστολή της στο χώρο σας.
- Αποστολή παραγγελίας. Τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στην συνεργαζόμενη courier. Mόλις αυτό γίνει, θα σας στείλουμε εκ νέου ενημέρωση στο email & στο viber όπου θα αναφέρεται η courier με την οποία έχει αποσταλεί το δέμα και ο αριθμός αποστολής & θα μπορείτε να κατεβάσετε ηλεκτρονικά το παραστατικό πώλησης. Πατώντας πάνω στην επιλογή «Παρακολούθηση Παραγγελίας» θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη σελίδα του courier όπου πληκτρολογώντας τον αριθμό αποστολής, θα ενημερώνεστε για την πορεία της. Στη συνέχεια θα λάβετε ειδοποίηση μέσω sms ή μήνυμα στο viber στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας και από τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier με τον αριθμό αποστολής της και την αναμενόμενη ημέρα παράδοσης.
Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη του καλαθιού καθώς και τον κωδικό της παραγγελίας. Εφόσον δεν έχετε λάβει το email, ενδεχομένως:
- να μην έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας
- να έχετε καταχωρήσει λανθασμένο email
- να μην έχει εγκριθεί η συναλλαγή εφόσον χρησιμοποιήσατε πιστωτική/χρεωστική κάρτα
- το email μας να πάει σε φάκελο διαφορετικό από τα «κύρια εισερχόμενα» οπότε είναι πολύ σημαντικό να ελέγξετε το email σας τόσο στο μενού «προωθήσεις» όσο και στην «ανεπιθύμητη αλληλογραφία»
Σε περίπτωση που έχετε αποκλείσει να ισχύει κάτι από τα ανωτέρω, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας και να σας βοηθήσουμε.
Εφόσον έχετε επιλέξει αποστολή στο χώρο σας και αφού η παραγγελία σας έχει παραδοθεί από εμάς στην συνεργαζόμενη εταιρεία courier, θα έχετε την παραγγελία σας σε 1-3 εργάσιμες ημέρες περίπου. Αντίστοιχα για τις δυσπρόσιτες περιοχές , νησιά, κλπ, χρειαζόμαστε 4-5 εργάσιμες ημέρες περίπου.
Οι παραγγελίες σας αποστέλλονται αποκλειστικά με την Courier Center (CC) και την Inter City Courier (ICC) και σε περίπτωση που το δέμα σας είναι μεγάλο συνεργαζόμαστε με μεταφορικές εταιρείες.
Μόλις καταχωρήσετε επιτυχώς την παραγγελία σας στο site μας, θα λάβετε αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης καθώς και μήνυμα viber στο κινητό που έχετε δηλώσει. Πατώντας στο κουμπί «Πορεία Παραγγελίας» μπορείτε να ενημερώνεστε διαρκώς για το στάδιο στο οποίο αυτή βρίσκεται. Μόλις η παραγγελίας σας αποσταλεί στην εταιρεία courier, θα σας στείλουμε εκ νέου ενημέρωση στο email & στο viber όπου θα αναφέρεται η courier με την οποία έχει αποσταλεί το δέμα και ο αριθμός αποστολής. Πατώντας πάνω στην επιλογή «Παρακολούθηση Παραγγελίας» θα μεταφερθείτε στην αντίστοιχη σελίδα του courier όπου πληκτρολογώντας τον αριθμό αποστολής, θα ενημερώνεστε για την πορεία της. Η εταιρεία μας συνεργάζεται με την Courier Center και την ICC courier. Εφόσον η παραγγελία σας φύγει από εμάς, θα λάβετε ειδοποίηση μέσω sms ή μήνυμα στο viber στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας από τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier με τον αριθμό αποστολής της και την αναμενόμενη ημέρα παράδοσης. Μπορείτε να ελέγχετε την πορεία του δέματος στην παρακάτω διεύθυνση https://www.courier.gr/track για δέματα που έχουν αποσταλεί με την Courier Center ή https://www.icccourier.gr/voucher/search για δέματα που έχουν αποσταλεί με την ICC, πληκτρολογώντας τον αντίστοιχο αριθμό αποστολής.
Για παραγγελίες που έχει επιλεγεί η παράδοση σε θυρίδα της ΒΟΧΝΟW θα λάβετε οδηγίες από την BOX NOW
Στο email / μήνυμα viber επιβεβαίωσης της παραγγελίας που έχετε λάβει, πατώντας την επιλογή « Πορεία Παραγγελίας» , μπορείτε να δείτε το στάδιο στο οποίο βρίσκεται. Εφόσον αυτή βρίσκεται στο στάδιο «Υποβολή Παραγγελίας», έχετε τη δυνατότητα να την ακυρώσετε απ’ ευθείας από το μενού αυτό.
Μόλις η παραγγελία σας έχει προχωρήσει στο στάδιο «Συλλογή Προϊόντων» η τροποποίηση/ακύρωσή της δεν είναι εφικτή μέσα από το μενού. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει άμεσα να αποστείλετε email στο info@animal.gr είτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 210-6624641 Δευτέρα εώς Παρασκευή (εκτός αργιών) 09.00-17:00, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας και την αλλαγή που θέλετε να κάνετε.
Εάν έχει παραδοθεί η παραγγελία στη συνεργαζόμενη εταιρεία courier τότε αυτή θεωρείται ολοκληρωμένη και δεν μπορεί να γίνει καμία αλλαγή.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή προϊόντων, πρέπει να δείτε στο site μας ποια προϊόντα θέλετε για αντικατάσταση και να επικοινωνήσετε μαζί μας. Σε περίπτωση που το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε είναι ελαττωματικό τα έξοδα μεταφοράς θα καλυφθούν από εμάς. Εάν θέλετε να συνεχίσουμε με επιστροφή χρημάτων, θα αποστείλετε πίσω σε εμάς το προϊόν που δεν θέλετε μαζί με την απόδειξη και γραμμένο το IBAN σας για την κατάθεση χρημάτων με δικά σας έξοδα και μόλις το παραλάβουμε και το ελέγξουμε, θα πραγματοποιηθεί η κατάθεση χρημάτων εντός 8 εργάσιμων ημερών. Η αλλαγή/επιστροφή χρημάτων μη ελαττωματικών προϊόντων γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών και με απόδειξη. Χωρίς την απόδειξη δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η οποιαδήποτε επιστροφή ή αλλαγή. Απαραίτητη προϋπόθεση τα προϊόντα να είναι στην άρτια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν χρησιμοποιηθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους (εξαιρούνται τα ελαττωματικά).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών, παρακαλούμε δείτε εδώ: https://animal.gr/politiki-epistrofon/
Πληρωμή - Επιβεβαίωση Πληρωμής
Στο animal.gr, δεν υπάρχει δυνατότητα τραπεζικής κατάθεσης. Οι αγορές μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο με Paypal, πιστωτική/χρεωστική και αντικαταβολή.
Αν εγκριθεί η πληρωμή θα εμφανιστεί στην οθόνη σας ένα αντίστοιχο μήνυμα: «Η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε επιτυχώς με κωδικό παραγγελίας……». Εάν ωστόσο έχετε λάβει ενημέρωση χρέωσης από την τράπεζά σας χωρίς να έχετε λάβει επιβεβαιωτικό μήνυμα για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε email στο info@animal.gr είτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 210-6624641 Δευτέρα εώς Παρασκευή (εκτός αργιών) 9:00-17:00 ώστε να το ελέγξουμε .
Ο Λογαριασμός μου
Εφόσον έχετε ήδη κάνει εγγραφή στο site μας, μπορείτε να κάνει log in στο λογαριασμό σας με τα στοιχεία που είχατε δηλώσει. Στη συνέχεια πατήστε στο μενού «Στοιχεία Λογαριασμού» ή «Διεύθυνση» ώστε να αλλάξετε αυτό που επιθυμείτε.
Σε περίπτωση που έχετε ήδη κάνει εγγραφή στο site μας και δεν θυμάστε τον κωδικό σας όταν πάτε να κάνετε log in στο λογαριασμό σας, παρακαλούμε πατήστε την επιλογή «Χάσατε τον κωδικό σας;». Στη συνέχεια εισάγετε το όνομα χρήστη ή τη διεύθυνση email σας. Θα λάβετε έναν σύνδεσμο για να δημιουργήσετε ένα νέο κωδικό μέσω email. Οι κωδικοί σας είναι αυστηρά προσωπικοί και δεν έχουμε πρόσβαση σε αυτούς.